>> I mean did you watch the film?

>IT WAS NICE PLAYING CARDS WITH YOU TODAY, HOPEFULLY WE CAN PLAY AGAIN TOMORROW, WAITING FOR THE BUS IS VERY BORING

>OH NO I'LL LOOK AT IT I THOUGHT YOU WERE SENDING ME YOUR PROFILE LINK
I JUST WATCHED THE ONE WHERE YOU WERE TEACHING ME BON GAY NEE HOON HAHA
 HAHA I DIDNT KNOW YOU WERE TAPING ME ALL THOSE TIMES

>>I'm professional

>THIS ONE OF NEVIN IS FUNNY AS HECK
>"I FEEL LIKE AN ANIMAL IN A ZOO" HAHAHA

>>haha

>"YOU ARE TAKING A PICTURE OF ME THE WHOLE TIME" HAHA

>HEY I'M GONNA GO TO SLEEP SO I DONT MISS THE BUS TOMORROW OK, I'LL SEE YOU AT WORK, MAYBE WE CAN PLAY CARDS AGAIN HAHA

>>of course!

>HAHA YES WE DIDNT FINISH OUR GAME
GOOD NIGHT!! SEE YOU TOMORROW
CIAO

>>SEE YOU!!!^^
 
                                                                    ----2008。JUN 24





大家都知道這段感情的未知

於是都問我 那你回台灣要怎麼辦?

這念頭其實不時地衝擊著我

我卻越來越習慣有你的存在



今晚發現 我一點都不喜歡打電話的感覺

電話那頭的你 聲音好像另一個人

我一點都不熟悉的人

我都不知道要怎麼跟你聊天了

平常可以打打鬧鬧  聽不懂就比手畫腳

但是如果 我回台灣了 要怎麼溝通

即使還有好多未知



我們可以一直到我回台灣的那一天嗎

九月你就要開學了 我們還是依舊嗎

你還是會在開車的時候握著我的手嗎

你還是會在睡覺的時候抱著我嗎

你還是會給我最棒的吻嗎

想到我要面對沒有你陪伴的日子

眼眶竟然濕了  

 
                                      -----2008 Summer

 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    蔡阿令的影像旅行 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()